Алматы қ., Ақсай-2 ы/а, Момышұлы көшесі, 36 «А»
+7 727 330 31 29

Нан көмегінде арықтау (Доктор Ольга Раздың нан диетасы)

Нан көмегінде арықтау (Доктор Ольга Раздың нан диетасы)

Шыныменде нанның көмегінде арықтауға болады. Диетаның принцибі рационнан «зиянды углеводтар» мен майларды жою, және бөлшектеп тамақтануды пайдалану. Күрделі углеводтарға бай (құнарсыз) ірі ұсақтап тартылған ұн өте пайдалы, құрамында құнарлы заттары бар. Күрделі углеводтар баяу тарқалуы есебінен, тоқмейілдік сезімін береді, қандағы серотонин деңгейін көтереді. Күніне 5-6 рет тамақтану аз калория қабылдауға алып келеді.

Әр қандай диетадағыдай, бутерброд диетасын қолданғанда витаминдер қабылдаған дұрыс.

Әйелдер үшін 8-12 бөлік және еркектер үшін 16 бөлік нан қабылдау нормасы ұсынылады. Нан диеталық болуы қажет. Оған әр түрлі майсыз өнімдер жағуға болады: кетчуп, қыша, майонез, бақлажан икрасы, майсыз сүзбе, джем. Тек қана жұқалатып жағыңыз! Бутербродты балық, ветчина, қайнатылған етті жұқалатып кесіп, майсыз ірімшіктен жасауға болады. Бастысы бөліктеріңіз кішкентай болсын. Диета кезінде ішілетін сұйықтық мөлшерін көбейтіңіз (әйелдер 8-10, еркектер 12 стакан). Бутербродтан басқа диета кезінде жаңа құнарсыз жеміс пен көкөністерді қалаған мөлшерде қабылдауға болады. Аптасына 3 рет майсыз ет немесе балық порциясын жеп, нан мөлшерін күніне 3-4 бөлікке қысқартып, күнде 1 стакан айран немесе (200гр) йогурт ішіңіз. Апасына 3 жұмыртқа жеуге болады. Жиі-жиі тамақтану қажеттігін ұмытпаңыз. Диета мерзімі – 2 апта.